سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر ویژه دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۱:۰۱:۴۴

دستیابی به رکورد 3 ماه و 20 روز عملیات دریایی در پارس جنوبی بی سابقه بوده است
تقدیر وزیر نفت از کار بزرگ تاسیسات دریایی در پارس جنوبی

باشگاه خبری فراساحل: وزیر نفت کشورمان دستیابی به رکورد 3 ماه و 20 روز را در انجام عملیات دریایی (هوک‌آپ، پیش‌‌راه‌‌اندازی، راه‌اندازی و استارتاپ) سکوهای پارس جنوبی (12B) توسط شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران را بی‌سابقه دانست و گفت:‌ دستیابی به این رکورد تاکنون حتی توسط شرکت‌های خارجی نیز در پروژه‌های صنعت نفت کشور صورت نگرفته بود و شرکت تاسیسات دریایی کار بسیار خوبی را در راه‌اندازی سکوهای این میدان مشترک به انجام رساند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، مهندس بیژن نامدار زنگنه در گفت و گو با خبرنگار این شرکت، انتخاب دکتر غلامرضا منوچهری را به عنوان مدیریت ارشد بزرگترین شرکت فراساحلی کشور، انتخابی شایسته دانست و گفت: خدا را شاکرم که انتخاب درستی در این خصوص انجام گرفته است و نتایج پروژه‌های پارس جنوبی در مقطع کنونی نشانگر آن است که تصمیم درستی در این خصوص اتخاذ شده است.

تبریک و تشکر از تیم تاسیسات دریایی

وزیر نفت همچنین ادامه داد:‌ هم‌اکنون تیم‌های کاری تخصصی خوبی در این شرکت مشغول به کارند. مجموعه‌ای که از گذشته در این شرکت فعالیت داشته در پیوند با افراد جدید، عملکرد موفقی را برای این شرکت فراساحلی رقم زده است که جای دارد در اینجا به آنها تبریک گفته و از آنان تشکر نمایم. مهندس زنگنه با اشاره به اینکه تاکنون و در تاریخ صنعت نفت کشورمان هیچگاه با این حجم کار همزمان روبرو نبوده‌ایم، ادامه داد: اینکه این تعداد سکو و این حجم از ترین‌های خشکی با این برنامه‌ریزی فشرده و در زمان کوتاه راه‌اندازی گردد و از سوی دیگر این میزان گاز جدید به مدار تولید وارد شود؛ در صنعت نفت کشور بی سابقه بوده است.

مدیر ارشد صنعت نفت کشور با تاکید بر اینکه، نتیجه اخذ شده تنها در سایه یک برنامه ریزی و مدیریت دقیق صورت گرفته است، تصریح کرد: اجرای این حجم از فعالیت‌ها فشار زیادی را  به ما وارد کرده ولی نتایج کنونی نشان می‌دهد که کار درستی در این خصوص انجام گرفته است. مهندس زنگنه همچنین افزود: خیلی‌ها به ما می‌گفتند این کار اشتباه است و می‌بایست با روش قبلی کار را به انجام برسانیم ولی تلاش کردیم با تغییر روش پیشین تمرکز  را  برروی برخی دیگر از فعالیت‌ها قرار دهیم و یا به عبارتی اولویت برخی از کارها را تغییر دهیم. مرد نخست صنعت نفت کشور همچنین افزود: نتایج بدست آمده تاکنون نشان داده است که کار درستی صورت گرفته است. برای رسیدن به شرایط موجود نیز تغییرات مدیریتی و سیاستی انجام گرفت. همچنین تخصیص منابع با اولویت‌هایی متفاوتی صورت گرفت که نتایج آن رضایت بخش است.



  کد خبر : 211
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :